W POLPRIMES zależy nam na satysfakcji klientów. Procesy zwrotów i reklamacji są przejrzyste, aby zapewnić szybkie rozwiązanie ewentualnych problemów.
Reklamacje
-  Jak zgłosić reklamację? 
 Wypełnij formularz „REKLAMACJA - ZWROT TOWARU” i wyślij na: biuro@polprimes.pl.
 Można użyć własnego formularza, podając: numer zamówienia, opis problemu, zdjęcia (jeśli dotyczy).
-  Termin na zgłoszenie: 
 Reklamacje przyjmujemy do 14 dni od daty dostawy.
-  Uszkodzenia w transporcie: 
 Wymagany jest protokół szkody sporządzony z kurierem.
-  Ukryte wady produktu: 
 Prześlij zdjęcia i opis – rozpatrzymy wniosek w 14 dni, w razie potrzeby wystawiając fakturę korygującą.
Zwroty towarów
-  Kiedy można zwrócić produkt? 
 - Błędnie wysłany towar
 - Ukryte wady
 - Uszkodzenia spowodowane przez nas
-  Produkty wyłączone z możliwości zwrotu: 
 - Personalizowane
 - Otwarte opakowania
 - Użyte i uniemożliwiające sprzedaż jako nowe
-  Koszty zwrotu: 
 Pokrywamy je, jeśli wina leży po naszej stronie.
Procedura zwrotu
-  Wypełnij formularz i wyślij na biuro@polprimes.pl 
-  Po akceptacji poinformujemy o dalszych krokach (np. odbiór przesyłki). 
-  Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru (na wskazane konto lub w inny sposób). 
Zgodność z prawem
Zasady są zgodne z przepisami prawa konsumenckiego, w tym z 14-dniowym prawem do odstąpienia od umowy przy zakupach online.
